środa, 17 kwietnia 2013

Lublinek #4

Kilka kolejnych zdjęć z łódzkiego lotniska





Tym razem też wszystkie zdjęcia z szuflady, a na każdym termika która najbardziej dała mi w kość przy odlocie Yaka-42 D, a taka maszyna to przecież rarytas na EPLL.

Ehh było mi trzeba udać się wtedy na "07", albo korzenie to może coś lepszego by wyszło. Ogólnie nie mam szczęścia do tych "rarytasowych" maszyn. Za każdym razem kiedy coś ciekawego przyleci to albo o tym nie wiem, albo wiem, ale jestem w pracy. Jak już coś mi się uda złapać to z przypadku jak to było z  Baltic Bees.
Oprócz Yaka dzisiaj jeszcze szybowiec i Ryanair na tle ładnych chmurek złapany z "07".



1 komentarz:

  1. Żeby nie było ze jestem jakiś dziwny...Mnie się podoba ten ostatni - właśnie z termiką. Klimat i gorąc jest !

    OdpowiedzUsuń